Ahad, 20 Jun 2010

alOne

ari nie aku still sowg2 ag kat umah..adk2 aku dah mulakan alam persekolahan balik selpas cuti 2 minggu..mama aku lak keja ikot shift..biase la jururawat n abahku plak cikgu...lau murid2 cuti,cuti la dia...fushhh....ase boring la plak..dah la ari nie dftar short sem...tp aku cm xsedia ag mau pie kolej..ase cm xder mood ag mau blaja..pham2 la lau aku study cmna..kdng2 main ngm nombor nie pening gak...lau aku tension langsung xbleh study..dah la sebulan..pas2 trus bkak sem bru...mane aku mau cri kekuatan blik..lau aku amik n xdpt a+ @ a rugi lor..tym2 kan hnye sa2 sbjet jew..apa pun gud luck kpd kawn2ku y amik short sem...rindu korang sume..miss u so much...frez for ever and ever..hehehehe....(^_^)...teringat lak gelagat lucu diaorg kat asrama....tpkan ari nie aku adew 2 certia sedih...urmmm...mau cerita x ea???xpa la aku cerita...gini pg td aku dpt pngilan dr kolej yg mengatakan aku terpilih mengikuti pgram ank angkat ict..mmng hepy sgt la tym 2 sbb 6t leh dpt rmai kwn2 bru..dah la aku bosan tahap gaban dok umah...yer ka???apa2 ajew la..hehhehe...janji layannnnnnnn...(*_^)...tp aku lmbt inform kat lecture...dia gnti org lain..uwaaaaa...(~_~)...sedih teramat sgt...tp aku pasrah..myb e2 bkn rezeki aku..hidup xkan indah lau xder kepahitan...kan???satu lg perkara y pling aku sedih...ni berkaitan ngm kawan baik aku..dah lame aku xjumpa dia..maklum la dlu aku sek kat kg and dah lame aku xblik kg...dah la aku skung d ipt,dia plak msuk form 6..aku jumpa dia pun tym cuti midsem bln 2 ari 2..2 pun jap jew...tym adk aku blik sek td dia berteriak pnggil aku dlm bilik..dia tau la semua kisah mmber aku sbb dia sek kat kg aku,,,aku lak dok umah aku sendiri...tym 2 aku bru abiz solat zohor..mahu pitam aku dibuatnya..mana xnya..dia bgtau bapa kawan baik aku meninggal dunia...macam xcayer jew..dlu aku selalu tumpang kereta ayahnya bila pulang dr sek...ase aku tngok dlu ayahnya masih sihat..kuat lg..apa pun Allah lebih sygkn ayahnya...kita pun akan mati gak..hanya tunggu mase jew..y hidup pasti akan mati dan yg baru pasti akan jd buruk..tol x???apa pun mari kta sedekahkan al-fatihah..semoga rohnya dicucuri rahamat..amin...aku hrap kawan baikku e2 akan tabah mengahapi dugaan y mendatang...lebih2 lg thun nie dia aku menghadapi exam besar iaitu stpm..

2 ulasan:

  1. huhuu...cian nyer...sy pon dop sore gop dmoh

    BalasPadam
  2. xpa la..nsib kta same jew..sabar yer yunk..dont sad kay..

    BalasPadam